14.4.12

Niezbędnik GRILL-owniczki


Jak nazwać osobę, która lubi grillować? Grill-arzem, grill-ownikiem, grill-ownicą, grill-owniczką?...
Zostawię to, bo chyba niczego nie wymyślę.

W tym roku do grillowania podchodzę poważnie, znalazłam miejsce, w którym miłośniczka grillowania:) czuje się jak ,,ryba w wodzie". Uzupełniłam moje przybory o rzeczy, o których istnieniu nie miałam pojęcia. 

Z tego uzupełniania i wybierania, nawiązała się ,,przyjaźń" między moim blogiem, a GrillSklep-em.
Już dzisiaj zapraszam Was na potrawy z grilla, przygotowane przy pomocy mojego nowego ,,sprzętu".

A oto moje ,,królestwo".



Grill, najbardziej lubię węglowy.
Mój stary nie wiele różnił się od nowego, ale teraz mam już w obudowie termometr, co ułatwi mi przygotowywanie skomplikowanych potraw.







,,Rozpalnik'' pomoże szybko, łatwo i bezpiecznie rozpalić w grillu.






Brykiety lub węgiel drzewny. Ja wybieram brykiety bo dłużej trzymają temperaturę.




Drewienka do wędzenia, nadają potrawom piękny zapach . Należy przed grillowaniem zamoczyć je w wodzie a następnie ułożyć na gorących brykietach lub węglu.








Stojak do grillowania żeberek lub udek z kurczaka.




Kamień do pizzy. Do tej pory nie miałam pojęcia, że można grillować pizzę!




Łopata do pizzy, sprawdzi się nie tylko przy grillowaniu, przez cały rok można korzystać z niej piekąc pizzę w domowym piekarniku.




Szczypce. Wybierajcie te z maksymalnie długą rączką, przy dłuższym grillowaniu nie poparzycie rąk.




Uzbrojona w cały ten sprzęt, czekam na słoneczne dni i rozpoczęcie sezonu. 

Zapraszam!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...